divendres, 19 d’octubre del 2012

:MANUALITAT DE TARDOR: DECORANT FULLES SEQUES

Avui us presento una activitat molt senzilla però amb uns resultats espectaculars
Hem pintat i decorat les fulles de tardor que teniem al racó de la classe i aquest és el resultat:








En primer lloc, hem donat color a les fulles seques amb aquarel·les  L'única consigna era utilitzar tons de tardor...


Les hem deixat assecar...


I hem passat a la decoració amb retoladors daurat i platejat (alguns han utilitzat també algun altre color).


Mentre els grans artistes treballaven no m'he pogut estar de fer la meva...


Per cert, la meva companya ha optat per treballar les fulles amb tots els colors. Han quedat també espectaculars:




Sens dubte és un treball de dificultat baixa però amb uns resultats molt interessants. També podeu fer aquesta activitat a casa amb els vostres peques. Animeu-vos aquest cap de setmana que diuen que serà de pluges

19 comentaris:

  1. Holaa!! que boniques que han quedat!! un resultat molt guai!

    petonets

    lamaryeta.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Uauuuuuuuu Olga quins resultats més fantàstics !!!!!
    Aquestes fulles són GENIALS !!!!!
    Tens uns artistes a l'aula de primer !!!!!
    Petonets guapa i bon cap de setmana !!!!
    MUAKKKK

    ResponElimina
  3. Wow! These are pretty spectacular! They look amazing with the limited palette, and with all the colors :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you Elizabeth! I agree with you. The two results are spectacular. I never get tired of watching our leaves.
      A hug.

      Elimina
  4. Olga, que boniques us han quedat !!!
    Saps, he pensat que dilluns li passaré el teu enllaç a la mestra del David, crec que li encantarà !!!

    Petonets !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcieeees! Ja em diràs si li agrada a mestra del David! M'encanta compartir. Jo també aprenc molt dels altres blocs.
      Una abraçada ben gran.

      Elimina
  5. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Han quedat xulíssimes!
    Dissabte farem un taller de tardor amb la canalla de la llar d'infants i petits de l'escola i practicarem la vostra idea!

    ResponElimina
  7. Absolutely beautiful leaves.
    I love the colors and patterns

    ResponElimina
    Respostes
    1. Definitely a highly recommended work, right? Both outcomes rewarding process.
      Greetings!

      Elimina
  8. Precioses! Espectaculars!! Quines meravelles es poden fer amb elements que la natura ja no necessita oi?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tota la raó! És veritat que les manualitats amb elements naturals sempre ens donen uns resultats impressionants.
      Me n'alegro de llegir-te per aquí!

      Elimina
  9. Olga no t'ha arribat el meu comentari??????
    Però que ha passat????
    Jjejejejejjej Petonets guapa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guapaaaa! I tant que hi és!!! Jajajaja
      Diga'm si el veus més amunt...
      Petonets de diumenge!

      Elimina
  10. Quedan preciosas!!! Queda apuntado!

    ResponElimina
  11. Doncs us han quedat precioses i super creatives!!! Bona feina, com sempre. Jo també m'ho apunto. :) Salutacions!

    ResponElimina
  12. Ara si que l'he vist jejjejejeje però ahir noooooooo i d'altres que he vist avui tampoc els vaig veure ahir.
    No sé potser era el meu ordinador que fa dies que torna a fer el burrico !!!
    Petonets guapa i bona setmana !!!!!!
    MUAKKKKKKKKK

    ResponElimina
  13. Quina preciositat de fulles! Espectaculars! Ostres no havia vist aquesta entrada tan xula! No em puc despistar.

    Una abraçada!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...