dijous, 13 de febrer del 2014

EL MONSTRE DE COLORS... 2ª PART.

El treball de les emocions i els sentiments és fonamental a qualsevol edat. 
L'activitat que us presento avui està plantejada a 2n de Primària tot i que es pot fer i adaptar a altres cursos.
Aquests nens i nenes ja coneixien el conte EL MONSTRE DE COLORS. Això no ens ha frenat a tornar a explicar el conte (que per cert els hi encanta) i plantejar una nova activitat.

Si voleu recordar l'activitat de 1r cliqueu aquí.

En aquesta ocasió, a part de dedicar-li un dibuix a aquest fabulós conte...









també hem fet un treball similar al que fa el monstre en el conte: endreçar les nostres emocions!

Hem preparat uns pots moooolt especials:







I cadascú s'ha fet el seu punt d'emoció!!!




de manera que en qualsevol moment de la jornada... poden posar-se en un dels pots segons com estiguin, el que hagi passat al pati, etc.
Ens vam adonar que en un mateix moment es poden sentir més d'una emoció així que són ells mateixos els que decideixen quina és la més intensa.





Fa pocs dies que ho tenim i ja hem fet alguna que altra reflexió però que ben profitosa...

De moment, ens hem adonat que les estones d'esbarjo...estan carregades d'emocions!!! 

Gràcies al monstre de colors estem posant de nou nom a les nostres emocions, als nostres sentiments! 






14 comentaris:

  1. Genial Olga m'encanta aquesta activitat.
    És fonamental treballar les emocions amb els nens/es i perfecte que les expressin.
    Molt bona feina !!!!
    Petonets i bon cap de setmana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Magda! Com sempre les teves paraules m'encanten! Per fi m'assento a passejar pels blocs amics així que ara vinc al teu!

      Una abraçada.

      Elimina
  2. Hola Olga! Si passes pel meu bloc t'hi espera un regal ben bonic per agrair-te totes les propostes que comparteixes!

    http://compartintilusions.blogspot.com.es/2014/02/dos-nous-premis.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Ana! Ara mateix vinc a recollir-lo.
      Una abraçada.

      Elimina
  3. Què guapo! Comparteisc una experiència similar amb voltros a Ciutadella de Menorca, al cicle d'infantil: http://degrapespasapaseneducacio.blogspot.com.es/2014/02/va-demonstres.html esper que us agradi!!! Una besada

    ResponElimina
  4. m'encanta aquest conte!!!!

    Si passes pel meu blog trobarás un regalet^^

    Petons!

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt la teva proposta. A l'escola estem elaborant una programació per treballar les emocions a Ed. Infantil i dilluns proposaré aquesta activitat per incloure-la. Sovint passo per aquí per veure les teves propostes que sempre em sorprenen positivament, gràcies per compartir.
    Si passes pel meu bloc trobaràs un regalet en agraïment a la teva tasca.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara mateix vinc a veure el meu regalet. Gràcies per les teves paraules. T'asseguro que s'agraeixen molt.

      Bona setmana, Anna!

      Elimina
  6. Una idea bonísima Olga! M'agraden molt aquests monstres de colors, crec que demà ho farem! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Marisol! Petonets per a tu també i ja ens explicaràs com va amb el monstre de colors a casa. Muak.

      Elimina
  7. Tens un regal que t'està esperant al meu blog!

    ResponElimina
  8. Tens un regalet al meu bloc,Regalims de colors
    Felicitats

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...