dilluns, 10 de novembre del 2014

IDEES PER A FER EL CALENDARI D'ADVENT A CASA.

Tot i que encara estem a l'inici de novembre, avui us presento algunes idees de calendaris d'advent que m'han semblat d'allò més encantadors. 
Si us decidiu a fer el vostre propi calendari a casa val més anar amb temps ja que primer l'hem d'elaborar i després omplir-lo.

AquÍ van les idees i els enllaços:


















Seguidament, us recordo les propostes d'anys anteriors fetes a casa amb els meus Petits Grans Artistes, l'Adrià i l'Arnau:






Aquest 2014 entem ja preparant el nou calendari... així que el tinguem acabat, doncs us l'ensenyem!

MOLT BONA SETMANA A TOTHOM!!! :o)









4 comentaris:

  1. Molt bonics!
    M'encanta el calendari d'anous.

    ResponElimina
    Respostes
    1. SI, OI? És molt original aquest!
      Una abraçada, Ametlla.

      Elimina
  2. Què rebonics! M'encanten! Jo faig des de fa uns anyets una gymkana nadalenca amb els xiquets de ma classe i el calendari d'Advent que vaig fer. Us agrada? http://www.conbuenritmo.com/2013/12/calendario-de-adviento-para-el-aula.html

    ResponElimina
  3. Quines bones idees! N'hi ha alguns de veritablement originals. Gràcies per fer-los arribar!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...