dimecres, 4 de gener del 2012

UN MAG BEN ESPECIAL!

 
Farà ja alguns dies vaig estar a una festa d'aniversari ben especial...
El que més em va agradar va ser l'actuació del David, un mag que va impressionar tant als nens i nenes de la festa com a les seves famílies.
Aquest és el David i la seva jove ajudant:


Va fer un munt de trucs de màgia fent participar tant els més petits i petites com els pares que estàvem per allà.
Aquí us deixo algunes fotos de la seva actuació:















Els preus són assequibles i, a més també treballa per l'Associació Mosaiko on realitzen un munt d'activitats educatives i socials: colònies, tallers educatius, tallers-espectacle, activitats esportives i excursions.
http://www.mosaikoeduca.com/1601.html


Si voleu contactar directament amb el David, aquí us deixo el seu correu electrònic: david@asenlamanga.es


GRÀCIES DAVID PER FER-NOS PASSAR UNA ESTONA BEN AGRADABLE. Els meus peques no paren d'inventar-se trucs de màgia des de que van veure el teu espectacle!


I ara, un regalet per agrair la vostra visita:





4 comentaris:

  1. Muchas gracias, me alegro que todos os los pasárais bien, de eso se trata de divertir tanto a niños como adultos, tod@s tenemos que sacar al niño que llevamos dentro.
    Hasta otra;
    Mag Esparragow

    ResponElimina
  2. Olga, m'ha agradat molt aquesta entrada. De fet, la vaig llegir ahir, però em vaig oblidar de fer-te un comentari. Quina il·lusió tenir un mag a casa no? Veure'l en primera persona? Segur que als nens els va encantar i van quedar bocabadats. Tota una experiència a explicar!!

    Salutacions creatives. Una abraçada.

    PD: el vídeo m'ha agradat moltíssim.

    ResponElimina
  3. Gràcies Joel!
    La veritat és que va ser un dia especial.
    Vam llogar un local molt bé de preu a Sabadell entre uns quants. Va ser una festa casolana amb mag inclòs!!!
    UNA FESTA DIFERENT!!!

    ResponElimina
  4. Hola de nuevo, el próximo viernes 2 de marzo,hacemos en Barcelona el 2ºFestival de magia Col-legi Miró.Todo lo recaudado será, integramente,destinado para financiar las colonias de dicho colegio. Será un espectáculo ameno y divertido para todos los públicos. Participamos 5 magos, y no faltará el humor.
    Si queréis pasar una tarde mágica y divertida, ahí estaremos:
    IES Barri Besós (c/Josep Plá/C Pujades), de 19 a 21.
    Gracias.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...