Tot just encetem el treball de les emocions i els sentiments a P3. I què millor que començar amb L'ALEGRIA!
Durant la primera sessió ens hem dedicat a la conversa sobre què és això d'estar alegres, què ens fa sentir bé.
Seguidament hem mostrat diferents expressions i, entre tots, hem identificat aquelles que representen l'alegria.
Com a cloenda, hem practicat l'expressió d'alegria tot fotografiant les carones per després poder-les exposar al nostre racó d' EMOCIONS I SENTIMENT.
La segona sessió l'hem enfocat a la part plàstica i creativa.
Cadascú ha dibuixat una cara alegre però d'una forma diferent: els monotips!
En primer lloc, com sempre, els resultats:
I ara el procés de creació, tan important com el resultat final:
El fet de dibuixar amb el dit ha facilitat el treball a aquells que encara no dominen el seu traç.
Una anècdota: Quan parlàvem sobre com dibuixaríem la boca, el Manel ens va explicar que ell ho faria amb la lletra que té el PAU. Un d'aquells comentaris que sempre emocionen a una mestra de P3!
Durant la primera sessió ens hem dedicat a la conversa sobre què és això d'estar alegres, què ens fa sentir bé.
Seguidament hem mostrat diferents expressions i, entre tots, hem identificat aquelles que representen l'alegria.
Com a cloenda, hem practicat l'expressió d'alegria tot fotografiant les carones per després poder-les exposar al nostre racó d' EMOCIONS I SENTIMENT.
La segona sessió l'hem enfocat a la part plàstica i creativa.
Cadascú ha dibuixat una cara alegre però d'una forma diferent: els monotips!
En primer lloc, com sempre, els resultats:
I ara el procés de creació, tan important com el resultat final:
El fet de dibuixar amb el dit ha facilitat el treball a aquells que encara no dominen el seu traç.
Una anècdota: Quan parlàvem sobre com dibuixaríem la boca, el Manel ens va explicar que ell ho faria amb la lletra que té el PAU. Un d'aquells comentaris que sempre emocionen a una mestra de P3!
Preciós!!! Molt maca l´activitat de les emocions i molt maca la plasmació artística! Moltes felicitats! Eva.
ResponEliminaGràcies Eva! Tots han disfrutat amb l'activitat! Primordial a la nostra feina.
EliminaUna abraçada.
Són artistes!
ResponEliminaPetits, però grans artistes!
EliminaUna abraçada Ametlla.
Olga com sempre genials i la mar de creatives!!
ResponEliminaSi que són uns petits grans artistes.
Fins aviat!!!
Petonets!!!
Hola Olga!
ResponEliminaFelicitats.
Quina activitat més bonica.
Meritxell
M'agrada molt aquesta manera d'expressar l'alegria. Segur que els ha sigut molt més fàcil fer-ho amb el dit que si haguessin agafat algun estri de dibuix. Molt bona idea! Aquests nens prometen.
ResponEliminaPetonets!
M'ha agradat molt Olga! Estic segur que després d'aquesta sessió els nens i nenes estaven molt algres d'haver fet aquuesta activitat i haver après una mica més sobre l'alegria.
ResponEliminaUna abraçada :)
Me encanta!!!!!
ResponEliminaQué materiales son? témpera aguada?
Me hago tu seguidora para compartir muchas ideas....
Un saludo!!
Hola Rosa! Bienvenida al blog!
EliminaUtilizamos "pintura de dedos" añadiendo un poquito de agua ya que es muy espesa. Se lo pasaron genial!
Lo mejor es que con una pinzelada borraban y volvían a dibujar. No había forma de acabar. Todos querían más!
Un abrazo.
hola Olga! m'ha semblat una activitat molt interessant però no acabo de entendre el procés... primer es pinta el paper amb la pintura i després amb el dit es fa el dibuix? gràcies i enhorabona per aquest blog!!! m'ha encantat!
ResponEliminaHola Roser! Primer es pinta la taula amb pinzell gruixut (ho fan ells) i després, sense deixar assecar dibuixen amb el dit. Una vegada acabat el dibuix ,es posa el full a sobre, presiones i... tachaaan! :O)
ResponElimina