dimecres, 23 de maig del 2012

DUES EXPOSICIONS PLÀSTIQUES ESPECTACULARS!

Aquests dos últims caps de setmana han estat del tot intensos pel que fa a la creativitat: He estat a dues exposicions d'allò més interessant: LLUM DE COLORS amb l'Helena  i FEM MANUALS amb la Cristina!
En primer lloc us presento una petita mostra del diumenge passat a LLUMS DE COLORS.







Llum de Colors està ubicat a un poblet encantador:Tiana. Allà ,l'Helena proposa diverses activitats, entre elles tallers extraescolars de plàstica on fan totes aquestes meravelles que us he presentat i el casal d'estiu ple de manualitats del tot creatives.
També es realitzen cursos per a educadors i amants de les arts plàstiques que són una meravella (cursos que imparteixen l'Helena i la Cristina: una combinació perfecta!). No us perdeu l'últim (per a més informació cliqueu!).


La segona exposició que em va deixar bocabadada va ser la de l'escola Canigó on la Cristina de Fem Manuals hi treballa.
Aquí teniu alguna fotografia tot i que si voleu ampliar informació podeu clicar al següent enllaç:







Dues exposicions genials!!! 
Gràcies Helena i Cristina per aquest regal de colors i creativitat!!!
Una abraçada a les dues.

6 comentaris:

  1. Quines exposicions tan espectaculars i plenes de colors.
    Unes fotos encantadores i uns espais ben creatius!!!!
    GENIAL !!!!!
    Petonets guapa!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Va ser una passada! M'ho vaig passar pipa i vaig agafar moltes idees! Ja saps el que m'agrada la plàstica, oi??? Un petonet guapa!

      Elimina
  2. Fantàstic OLga m'ha encantat! Com sempre grans idees per treballar la creativitat amb els infants. M'agraden molt les teves aportacions.

    Sento no haver estat gaire actiu aquests dies, he estat del tot enfeinat amb aquest nou projecte Mestres Indignats

    PD: Per cert! Tindrem en compte la idea que em vas proposar a un comentari del meu bloc. Ja et mantindrem informada!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Joel! Cap problema amb això de la meva proposta. Ja venia a ser el que heu organitzat. La qüestió és que algú es posi les piles per tal que els bloggeros també diem la nostra: que ja n'hi prou!
      Una abraçada.

      Elimina
  3. Qué preciosidad de exposiciones, y lo que más me gusta es el hecho de hacer la exposición, de crear, de mostrar lo hecho a los demás... ¡gracias por compartirlo! Un besico.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Compartiendo crezemos todos! Yo aprendí mucho en estas exposiciones y he tomado un montón de ideas para hacer en casa con mis peques y en el cole.
      Me gusta que te guste.
      Un abrazo de los grandes.

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...