dimarts, 15 d’abril del 2014

UN NOU PROJECTE!

Pels que em coneixeu una mica ja sabeu que no puc parar! 
Ara m'he engrescat amb el món de la bijuteria i he fet diverses col·leccions del tot divertides.
Els collarets tenen un toc "retro" i força color.

Alguns exemples:


CONTES TRADICIONALS:




ALTRES IL·LUSTRACIONS:



ALTRES:


I uns quants dissenys per SANT JORDI :  Roses i dracs!



TROBAREU AQUESTS COLLARETS I ALTRES A DUES BOTIGUES QUE SÓN DEL TOT ESPECIALS PER MI. Són d'aquells llocs màgics on t'ho compraries tot (o això voldria jo).

Oh mai gat!

C/ DE LA PALLA, 2 A TERRASSA







Espectacular botiga on trobareu mil i una idees per a regalar i regalar-vos! Un gust exquisit miris on miris i un ambient ple de creativitat.

I a Santamaria

C/ DE LA ROSA, 16  SABADELL






A Santamaria, a més de trobar mil i una idees en decoració, complements, perfumeria, nadons i altres, també podreu gaudir dels diferents cursos que s'ofereixen (scrap, tallers de filferro i més).




5 comentaris:

  1. que bonics !!!!! enhorabona i molta sort amb ells !!

    ResponElimina
  2. Uau Olga m encanten!!!!!! Tu no pares eh noieta.
    I jo aquest curs parada darrera parada. Primer la neumonia i ara un bon esguinc al canell de moment brac inmobilitzat i a veure com acaba tot plegat ufffff
    Un petonarro i a disfrutar d aquestes vacances.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres Magda! Quin greu! Bé, a vegades si no parem és el cos el que ens obliga. No et pensis! Que jo m'estic passant i també toca descanset. Millora't aviat, maca. Que ja saps que et tinc un carinyet blocaire especial.

      Elimina
  3. Doncs t'han quedat preciosos! Has tingut molt bon gust en fer-los i les imatges que has triat són encantadores. Enhorabona!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...