dimecres, 12 de setembre del 2012

COLLAGE: Una tècnica fàcil i vistosa!

Avui una de collage!!! Us presento algunes de les meves obres fetes amb papers estampats i amb relleu.
Les tres estan inspirades en il·lustracions de contes infantils i són ideals per a decorar qualsevol racó de la casa.





Algunes fotos del procés...




El collage és una tècnica senzilla i que pot donar grans resultats. 
A l'escola es poden fer un munt d'activitats de collage del tot creatives. Aquest curs posaré en pràctica algunes que ja us aniré ensenyant.

Fins aviat!
 


8 comentaris:

  1. Uauuuuu Olga cada dia em sorprens més , ets una caixa de sorpreses ehhhhhhhhhh ( jejejejjeje)
    Quina meravella aquests collages estas feta tota una artista!!!!!
    I amb els de 1r que tal??? Segur que genial!!!!!!
    Petonets ben creatius!!!!
    MUAAAAAAAAAAAAAA

    ResponElimina
  2. Totes tres obres son maquíssimes, la primera es la meva preferida! petons.

    ResponElimina
  3. ¡QUé preciosidad!! ¡artista total! qué ganas de ver lo que haces en el cole!

    ResponElimina
  4. Què bonic OLga!!! M'ha encantat. Ja veig que et fascinen els mussols, eh? ;) Petonets.

    ResponElimina
  5. Que bonito!!! Hace días que me apetecía hacer algo con papeles de colores y tu entrada me motiva mucho... Te ha quedado precioso

    ResponElimina
  6. Es preciós !!! ohhhhhhhhhhhhhhh, jo tb vull !!!

    ResponElimina
  7. Em podries dir el títol i l'editorial del llibre per a fer el collage del MUSSOL?
    L'he trobat preciós, bona feina!

    Carme B.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carme, el títol és "A Book of Sleep" i l'editorial ALFRED A.KNOPF NEW YORK.
      És un conte que em van portar de Nova York i, la veritat, és que no sé si l'han editat aquí.
      Té unes imatges molt maques, la veritat.

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...