diumenge, 19 d’octubre del 2014

FEM UN MONSTRE!

Per fi torno a escriure! Quina setmaneta!!! Buf! M'agradaria compartir més sovint però últimament... em falten hores del dia per a fer tot allò que em proposo.

Avui us deixo una manualitat ben divertida que hem fet per finalitzar el petit projecte del nom de l'aula:

 E L S  M O N S T R E S !

La nostra inspiració la trobareu  aquí.

I per començar, com sempre, els resultats:










Hem utilitzat capses de sabates, papers estampats, taps i càpsules de cafè, cartolina blanca per les dents i gomets. 

Els ulls els he enganxat amb silicona respectant el lloc on em deia cadascú. Sense la silicona seria gairebé impossible deixar drets tots aquests ulls monstruosos!


Unes poques fotos del procés:





La classe és de 1r de Primària i val a dir que tothom ha estat molt autònom a l'hora d'imaginar i composar el seu monstre monstruós!

MOLT BONA SETMANA A TOTHOM!

3 comentaris:

  1. Hahaha. M'encanta!! Quina por fan! :) M'ha agradat molt l'activitat i pense que és genial perque sàpiguen les xiquetes i els xiquets que no sempre hem de comprar les joguines, que també ens les podem fer nosaltres!
    Moltes gràcies per compartir! M'heu inspirat molt!

    ResponElimina
  2. Gràcies pel comentari, Remei! La veritat és que és una manualitat divertida i també una joguina!!! S'ho han passat pipa fent-la! Molt recomanable.

    Una abraçada. :O)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...