dimecres, 7 de gener del 2015

JOCS CREATIUS per al 2015!

Per fi de tornada! Aquest Nadal he fet una bona desconnexió (tot s'ha de dir, la necessitava) i amb energies renovades us presento algunes alternatives lúdiques del tot CREATIVES:

En primer lloc, un clàssic! Construïm uns robots tot seguint les instruccions de doblegat. No és gens fàcil ja que requereix una bona orientació espacial. Els meus peques (ja no tan peques-7 i 9 anys) han necessitat una mica d'ajuda.






Una altra bona encertada del pare NÖEL: cubs per a crear mil i una aventures. Es tracta d' un "generador de contes visual" que ens està donant grans moments en família! Cada dau que tirem ens obliga a "pensar" una bona continuació pel conte que es va creant en cada tirada. Simplement GENIAL!






Per acabar, un llibre totalment recomanable que podreu comprar a 



Un llibre màgic per anar personalitzant segons cada esperit PIRATA! És ple d'activitats que fomenten la creativitat, que treballen l'atenció visual i també que et converteixen en el millor pirata d'alta mar!







I FINS AQUÍ, L'ENTRADA D'AVUI. Espero que tingueu un 2n trimestre ple d'alegries i el menys estrès possible.  Jo començo amb ganes d'escoltar els meus MONSTRES que de ben segur que hauran tingut un Nadal ple d'AVENTURES!


Fins ben aviat!

6 comentaris:

  1. Genial Olga m'encanten aquests jocs. A casa vostra brolla la creativitat per tots els racons ehhhhhhh!!!!
    Molt bon inici de trimestre i un 2015 ple de nous projectes.
    Un petonàs bonica !!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Magda!!! Un petó dels grans per a tu també! Cuida't, eh?

      Elimina
  2. Els robots i el llibre em semblen fantàstics, no els coneixia, en canvi els daus, sí i amb els meus, que encara que petits, són força xerrapetes i imaginatius, muntem històries. Gràcies per la selecció. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'ha encantat la paraula "xerrapetes"!!! Estan molt bé aquests daus oi? He pensat en portar-los també cap al cole per fer-los servir a racons d'aprenentatge. Ja t'explicaré!

      Elimina
  3. Hola Olga: quants jocs per triar!
    Et deixo un regalet al meu blog http://somriures-i-mirades.blogspot.com.es/
    Salutacions

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...