diumenge, 12 de juliol del 2015

SORTEIG AMB OLOR A VACANCES!!!!

De nou publicant! Aquesta vegada és per  a tancar pensianes però no per sempre, no! Només fins al setembre. 
Tinc moltes idees i moltíssimes ganes de compartir-les així que Petits Grans Artistes no marxa enlloc. Només agafa vacances 
D' E S T I U !

Avui us deixo una manualitat fàcil de fer i molt útil per als dies de descans que venen: ESTAMPACIÓ TEXTIL: una bossa però que molt fresqueta!

SI COMPARTIU EL POST I DEIXEU EL VOSTRE COMENTARI AL BLOC, ENTRAREU EN EL SORTEIG D'AQUESTA BOSSA. Teniu temps fins al dijous, 16 de juliol!!!! Recordeu deixar una adreça electrònica per si us toca!!!

Els meus fills seran els notaris d'aquest sorteig!!!


En primer lloc, els materials:


                                - Retoladors textils
                                - Bossa de roba blanca
                                - pinzell
                                - Pintura a l'oli per a roba
                                - Plaxa per a fixar l'estampat.

En aquest cas hem imprimit un dibuix trobat aquí i l'hem calcat a la bossa:




Li hem donat una mica de color amb els retoladors textils...



I l'últim peix l'hem pintat amb oli per a roba. Deixarem assecar unes 3 o 4 hores i planxarem amb un mocadoret a sobre per tal de fixar la pintura textil.



El resultat final:


Espero que us hagi agradat. 

ELDIJOUS ESCOLLIREM  UN GUANYADOR/A PER A LA BOSSA D'ESTIU i el PUBLICAREM EN AQUESTA MATEIXA ENTRADA. Espero fer-ho bé que és el meu primer sorteig! jejeje.



5 comentaris:

  1. Una bossa preciosa.
    patumaires@gmail.com

    ResponElimina
  2. Uauuuuu Olga m encanta. Si ja et dic jo sempre que ets una artistassa. A veure si tinc sort jijijiji. Petonets preciosa i a gaudir de les vacances.
    Muacsssssss

    ResponElimina
  3. Ha quedat una il.lustració preciosa. M'encanta la simplicitat de línies i els colors. Bon estiu!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...