dissabte, 10 de desembre del 2011

CONTE RECOMANAT:"COCO Y LA LUNA"


Ahir vam passar la tarda a la biblioteca municipal de Rubí! Ens vam emportar cap a casa un munt de contes i llibres. 


Mentre remenava la gran quantitat de "grans" contes, vaig trobar un que em va enamorar. És en "Coco y la Luna" de l'Editorial KóKINOS. 






En Coco és un cocodril al qual li encanta somriure a la LLUNA!


Li agrada tant mirar-la que decideix portar-la cap a casa:


Però quina és la seva sorpresa quan, a l'endemà, sense lluna, comencen a passar coses ben estranyes:


- Els astronautes es queden a l'atur.
- El llop tampoc por fer la seva feina. 
- La nit és massa fosca...


Sort que en Coco s'ho repensa i...



Potser la torna al seu lloc: EL CEL!!!

Aquest conte li dedico a la "Lluna" una gran amiga i companya de feina que sempre hi és quan la necessito.
La podeu trobar en els seus blogs:


http://unpolsimdesal.blogspot.com/
http://raconssomniscolors.blogspot.com/











5 comentaris:

  1. Moltes gràcies per pensar amb mi al veure aquest preciós conte. Un petó molt fort!

    ResponElimina
  2. Hola Olga fa poquet que he descobert el teu blog i la veritat que el trobo "encantador".
    Ja me n'he fet seguidora!!!
    Jo vaig començar amb el meu blog aquest estiu, hi pots fer una ullada a veure si t'agrada.
    Fins aviat i ara mateix vaig a enllaçae el teu bloc amb el meu.
    Petonets!!!!

    ResponElimina
  3. Ostres! Acabo d'entrar per primer cop al teu bloc i t'he de dir que és preciós. M'encanta! Ara ja et segueixo!!

    Si vols pots fer el mateix amb el meu bloc Educació i les TIC

    Per cert, em sembla que t'agafo aquestes recomanacions de contes per fer-ne jo també una publicació (posaré el teu bloc de referència).

    Ànims que ho fas molt bé això! Salutacions.

    ResponElimina
  4. Gràcies Magda! He donat una volteta pel teu racó i ja m'he fet seguidora. Quantes idees!!!
    Un petonet per a tu també! Fins aviat!

    ResponElimina
  5. Quin bloc més complet, Joel! Està molt, però que molt bé. Jo sóc novata i autodidàcta amb això dels blocs. Poc a poc m'estic posant al dia!
    Això sí, disfruto en cada publicació, que d'això es tracta!
    Una abraçada!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...