diumenge, 24 de juny del 2012

DECORANT LES BOSSES DELS TREBALLS!

Ja torno a ser aquí! 
Les mini vacances blogueres m'han anat la mar de bé!
Avui us presento les bosses decorades que han fet els nens i nenes del Cicle Mitjà. 
Quanta creativitat per emportar a casa!
Gràcies Montse per compartir les feines dels teus artistes!






Aquesta activitat també la podeu fer a casa amb els peques. Podeu decorar la bossa de les coses importants que s'han d'emportar a les vacances.
També es pot fer l'activitat per portar un regalet d'aniversari.

8 comentaris:

  1. Unes bosses xulíssimes quina creativitat!!!!
    Aquesta activitat és genial i mi m'agrada fer-la amb els nanos, amb els de P3 un any ho vam fer estampant elements marins i també van quedar molt xules. Molt bon recurs!!!
    Petonets guapa!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Magda! La veritat és que trobo que és una manera del tot creativa de transportar qualsevol cosa. oi?
      Una abraçada de les grans!!!

      Elimina
    2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
  2. Pero qué bonitas!! Me han encantado y así todas juntas quedan preciosas.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¿Verdad que si? Si alguna dan ganas de colgarla de decoración en casa!

      Elimina
  3. Quines bosses més boniques Olga!! M'encanten... :) M'apunto la idea. Gràcies. Que tinguis un estiu magnífic. Un petonet ben gran!

    ResponElimina
  4. Quina xulada!!! m'encanten aquestes bosses decorades! petonets:)

    ResponElimina
  5. T'han durat ben poc aquestes vacances blogueres! Jajaja!!! Ja veig que no pots viure sense nosaltres. Les bosses guapíssimes! Felicita a la Montse de part meva!
    Un petó!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...