dilluns, 27 d’agost del 2012

APRENENT A COSIR: FENT UN MÒBIL PER DECORAR.

En aquesta ocasió us presento la meva segona pràctica amb la màquina de cosir. No m'ha quedat del tot malament. Ara només falta decidir el lloc de la casa que ocuparà.





M'he inspirat en una imatge que vaig trobar al Pinterest


Us torno a recomanar el Pinterest, ja sigui com a font d'inspiració o bé per a col·leccionar aquelles imatges que més us agradin. Un lloc, sens dubte del tot interessant!

Algunes imatges més..




7 comentaris:

  1. t'ha quedat super maco, enhorabona ja ets una experta en maquina de cosir!!

    petons

    lamaryeta.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Marieta! D'aquí a l'Alta Costura! jejeje

      Elimina
  2. Pero qué bonito!!! Me encantan los móviles con ramas. ¡Ya estás a tope con la costura, como me alegro!
    Olga, ¿sabes que tienes lo de verificar la palabra en los comentarios? ¡es un rollo! Si te lo he dicho ya alguna vez perdona, pero es que cuando me sale lo suelo decir, jajaj!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Veo que no te gusta nada esto de la verificación. A mi tampoco pero es importante, de verdad! Yo también me planteé quitarlo pero un informático me aconsejó no hacerlo.
      Sobre la costura... a ver si me animo con la mochila! Una gran iniciativa, Imma!

      Elimina
  3. T'ha quedat molt bonic Olga! Sí, estic d'acord, Pinterest és un lloc fantàstic per aprendre coses noves i sobretot, empapar-nos d'inspiració i creativitat! Petonets ben creatius! :)

    ResponElimina
  4. De fet jo em vaig engrescar amb el Pinterest gràcies a una entrada que vas fer tu!!! ;O)
    Gràcies Joel!

    ResponElimina
  5. Que bonito ha quedado! Me has dado una idea para reutilizar unos corazones de tela que tengo guardados.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...