divendres, 7 de juny del 2013

LA CANTATRICE: UNA BOTIGA ENCANTADORA

Fa ben poc vaig descobrir una botiga a Sabadell que és plena d'encant: La Cantatrice! 
La meva nova afició, el ganxet, ha trobat el seu lloc!!!
A la Cantatrice trobareu tot tipus de fils, llanes i també "trapillos" amb uns estampats ben originals i molt més.

Algunes fotos de la botiga:










A més fan un munt de cursos del tot interessants que podeu consultar a la seva web:  la cantatrice.com  





Trobareu aquesta meravella de botiga a la plaça Marquilles, 3 de Sabadell. No us la perdeu!!!

Ara, les meves últimes creacions. M'he fet una funda per la tablet i un bolset la mar de maco. He millorat una miqueta, oi?  :O)




MOLT BON CAP DE SETMANA I GRÀCIES PER LA VISITA!

4 comentaris:

  1. Ets una artista, no puc seguir el teu ritme!!!!!

    ResponElimina
  2. nena , però quina passada, només veure'ls ja m'agafen ganes de tornar a agafar el ganxet !!!
    Super xulos, ja en pots estar d'orgullosa !!
    felicitats!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, guapa!!! Has fet "trapillo"??? És molt gratificant pq en 30 minuts ja tens un bolso!!! Això si, el ganxet de tota la vida és una feinada. El que m'ha costat fer la funda per la tablet!!! Buf!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...