dissabte, 12 de juliol de 2014

TUTORIAL: TUNEJANT CAPSES DE CARTRÓ

L'altre dia vaig dinar a una pizzeria i ens van servir amb capses de cartró. Només veure-les ja em vaig inspirar! 
Avui un tutorial de la transformació de les capsetes:

EL MATERIAL:




EL PROCÉS:

1. En primer lloc retallem la roba de forma que cobreixi les parts de propaganda de la pizzeria:



2. Seguidament preparem la targeta que ens servirà per marcar el contingut de la caixa. Podeu utilitzar tampons i troqueladora per tal d' etiquetar el contingut:








3. Podeu personalitzar la capsa de mil maneres. Jo he optat per afegir una miqueta de puntilla i... llestos!

ELS RESULTATS:





BON CAP DE SETMANA A TOTHOM! :o)

4 comentaris:

  1. Quin canvi!! Han quedat genial!!

    ResponElimina
  2. La caja quedo muy chula pero yo siempre que pido una pizza hay manchas grasientas en el interior.un saludo

    ResponElimina
  3. Es poden fer tantes i tantes coses. Són genials aquestes caixes. M'agraden molt.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...