diumenge, 23 de novembre del 2014

UNA TARDA DEL TOT IMANTADA!

Avui hem tornat a les manualitats amb els meus "xiquets". Hem fet una "IMANTADA" per a la nostra nevera a la qual ja li tocava canvi de look! Això sí, ara que s'apropa el Nadal, els imants casolans podríen ser un bon regal per a aquests dies tan familiars...

En primer lloc els materials:



1. Hem començat pel disseny dels imants. Es pot fer amb llapis i resseguir amb retolador o bé directament (per valents):





Nosaltres hem buscat la nostra inspiració a pinterest.com

2.- Tot seguit li hem donat una mica de color amb els retoladors convencionals tot i que també hem fet servir una miqueta de retoladors al guix ja que donen uns colors més intensos.




3.- Els hem retallat deixant una miqueta de marge (que sempre queda millor) i ens han quedat així de xulos:






Sense dubte una tarda mooooolt creativa. Jo m'ho he passat pipa dissenyant els meus imants i els meus peques (ja no tan peques...) també! 


Per cert, us deixo enllaç a altres entrades relacionades amb la meva nevera... Si és que és un centre neuràlgic d'art!!! Jejeje



MOLT BONA SETMANA A TOTHOM!



3 comentaris:

  1. Una proposta molt original amb la que la nostre nevera aconseguirà un toc molt i molt personal.
    Passa per http://petitmonblogger.blogspot.com.es/2014/11/nou-premi.html, hi trobaràs una sorpresa.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anna, moltes gràcies per les teves paraules! VAig ara mateix a veure la meva sorpreseta!!!

      Elimina
  2. Hola Olga!
    Una proposta moolt creativa ;) M'encanta.
    Si entres al blog, hi trobaràs un petit regalet...
    Txell

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...