dimecres, 25 d’abril del 2012

RECICLANT: FEM UN GERRO.

L'activitat que us presento avui és del tot senzilla i es pot realitzar també a l'escola (adaptant el material).
Com la majoria dels mestres, tot ho guardo, jo! Aquesta vegada li ha tocat el torn a una ampolla de vidre.

Com sempre, els resultats en primer lloc:





El material:


El procés:
1. Cal treure l'etiqueta de l'ampolla escollida.
2. Fent servir la tècnica del décopatch, esquincem el paper.
3. Posem el vernís-cola primer a una part de l'ampolla  i  posem el tros de paper a sobre. Tornem a encolar.
4. Repetim l'acció fins a decorar tota l'ampolla i deixem assecar.

És una tècnica molt fàcil i es pot aplicar a mil i un llocs.
Podeu donar un cop d'ull a la web oficial de décopatch i prendre alguna idea. Fins i tot s'han atrevit a utilitzar aquesta tècnica per decorar un 600!!!!



11 comentaris:

  1. Com sempre GENIAL!!!!
    M'encanta com t'ha quedat l'ampolla !!!
    És veritat que la tècnica del decopatch és fàcil però jo encara no ho he provat a l'escola.
    Algun dia ho haurem de provar no????
    Petons ben creatius guapa!!!!!
    MUAAAAAAAAAAAAA

    ResponElimina
    Respostes
    1. De fet, de ben segur que ho has provat. No has folrat mai res amb paper de seda i cola blanca barrejada amb aigua? De fet és la mateixa tècnica però, en aquest cas, utilitzant paper i cola especial per décopatch.
      De ben segur que t'han vingut al cap un munt d'activitats!!!
      Un petonet, Magda! M'encanten els teus comentaris!

      Elimina
  2. Que xula t'ha quedat! Jo folro moltes coses amb aquesta tècnica, però amb una ampolla de vidre encara no ho he provat i queda molt bé. M'apunto la idea!
    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Lluna!!!
      Jo també ho folro tot!!! El meu pròxim objectiu: decorar una cadira vella que tinc per casa!
      Un petonet dels grans!

      Elimina
  3. Doncs, uns resultats magnífics. Una tècnica fàcil i senzilla de fer... M'ha agradat molt. Una bona activitat per desenvolupar la creativitat dels infants, la manipulació d'objectes,... Fins i tot es pot aprofitar perquè siguin ells els que decorin els papers, oi? Molt bo! Gràcies Olga. Molts petonets. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una tècnica totalment aprofitable per als més petits.
      M'ha encantat això de que siguin els peques els que decorin el paper!!!
      Petonets per a tu també i felicitats de nou per les 50000 visites al teu bloc!!! :O)

      Elimina
  4. Vaig a veure decopatch, però a tu aquest gerro t'ha quedat genial!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapa! Ara forma part de la decoració de la casa (que comença a ser del tot artesanal) ;O)

      Elimina
  5. Bon dia!!!! Tens un petit premi al meu bloc. Quan vulguis el pots passar a recollir ;) Molts petonets creatius!

    ResponElimina
  6. Guapa si passes pel meu bloc i tens un regalet.
    Petonets !!!!

    ResponElimina
  7. Olga, si passes pel meu bloc, hi tens un regalet! ;)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...