divendres, 17 de maig del 2013

TAPA D'ÀLBUM: PRIMAVERA!

Avui comparteixo la tapa d'àlbum del tercer trimestre (ja olora a final de curs, oi?).
Està inspirada en el bloc plastiquem. L'Espe ens va regalar un munt d'imatges que ens van encantar. Així que vam començar la nostra tapa i aquests són els resultats:







Els resultats m'encanten però que més m'ha agradat d'aquesta sessió és que m'he adonat que aquests peques de primer ja són totalment autònoms!!!!!  He explicat tots els passos a l'inici de la sessió i, per fi, han estat capaços de treballar de forma totalment autònoma, sense preguntar... "i que faig ara?"

Algunes imatges del procés:

Han dibuixar les flors partint d'un cercle i seguidament les han pintat amb aquarel·les.




Cadascú ha utilitzat l'objecte que ha volgut per a fer els cercles. Els més valents ho han fet a mà alçada!





Mentre s'assecaven, han dibuixat el test en una cartolina i l'han omplert de trossets de revistes de joguines (els hi ha encantat recordar l'època nadalenca a través dels catàlegs de joguines).
Una vegades seques les flors, alguns les han repassat amb retoladors (no tots).

Finalment ha fet el muntatge. Les tiges estan fetes amb neteja pipes però els hi ha costat una mica enganxar-les a la cartolina.



A destacar: que no hi ha ni una tapa igual i totes són la mar de xules!!! 

B O N  F I N D E  A  T O T H O M!!!

4 comentaris:

  1. M'encanten!!!!
    Jo també penso que hem de buscar l'originalitat. I molt millor si les tapes són personalitzades :)
    Un petonet.
    Txell

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un petonet per a tu també, Txell! Gràcies pel comentari. :O)

      Elimina
  2. Uauuuuuuuuuuuuuuuuuu Olga genials, m'encanten !!!
    Unes tapes molt creatives i cadascuna amb el seu toc personal, això és magnífic !!!!
    Uns artistassos aquests de primer ehhhhhhhhhh
    Un petonàs guapa !!!!!
    Acaba de disfrutar del "finde" !!!!!!!
    MUAC'S

    ResponElimina
  3. Chulísimes Olga! m'encanten!! us han quedat requetebé! que tinguis una bona setmana, petons!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...