diumenge, 28 d’abril del 2013

LA CARPA A GIRONA: Una botiga de somnis!

Avui toca una bona recomanació! Girona! 
M'encanta passejar pels seus carrers plens de màgia. Fa temps vaig descobrir una botiga encantadora: 




Està situada al C/ de les Ballesteries, 37 al barri vell de Girona i és plena de joguines, detalls i articles de decoració fins a l'últim racó de la botiga.

Algunes imatges:





Allà trobareu joguines d'abans i d'ara, joguines de paper, de cartró, de fusta, i un munt de jocs de taula del tot especials. 
La secció de manualitats em sembla especialment interessant.











Aquí teniu l'adreça electrònica de la botiga. Inclús podreu veure l'espai al complet amb vistes 360º:



Aquestes són les vistes des del gran finestral de la botiga: impressionant!



Us recomano la visita i la passejada pel casc antic de Girona.



Bon diumenge a tothom!

7 comentaris:

  1. Quina xulada de botiga. El dia que vagi a Girona segur que la visito.
    Un petonet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ves amb calerons pq de ben segur que compres! jejeje
      Jo vull portar a la meva mare que quan vegi les joguines de quan era petita de ben segur que s'emociona.
      Bona setmana, Lluna!

      Elimina
  2. Olga quina il.lusió que m'ha fet aquesta entradaaaaaaaaaaaaa !!!!!
    Genial !!!!!!!
    I de la Carpa que vols que et digui, és un botiga plena d'encant, encisadora ..... i les joguines que hi podem trobar sense cap mena de dubte fantàstiques !!!!!
    Quina bona recomenació !!!!!
    Sens dubte passejar per Girona és encantador !!!!!!
    I aviat "Temps de flors " que et recomano molt especialment !!!!!
    Petonets guapa i molt bon inici de setmana !!!!!!
    MUAC'S

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sabia que t'encantaria!!!! La veritat és que sempre que vaig a Girona passo per la botiga. A més, la gent que hi treballa són del tot agradables.
      Avisa'm pel temps de flors que de ben segur faig una escapadeta, vale?
      Bona setmana a tu també guapetona!

      Elimina
  3. Olga jo ja hi havia estat!! es maquíssima!! una de les millors tendes de joguines que he vist mai!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Totalment d'acord! Una botiga acollidora plena de màgia!
      Una abraçada, guapa!

      Elimina
  4. Quin lloc més encantador!!! Em pesaria hores mirant i remenant. Un lloc màgic on fer volar la imaginació i torna a ser infants. Gràcies Olga per aquesta recomanació. Una forta abracada i fins aviat.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...