Avui toca una de racons!!! A la meva escola fem racons d'aprenentatge com a mínim una sessió setmanal des de P3 fins a 4t.
El curs passat els vam anar adaptant a les intel·ligències múltiples per tal que els aprenentatges arribin a tots des de diferents vies.
AQUÍ US DEIXO UN RECULL DE FOTOS I PETITA EXPLICACIÓ DE LA PRIMERA TONGADA DE RACONS D'AQUEST CURS:
1.- PINTEM FULLES DE TARDOR (més endavant les utilitzarem per a fer un mòvil i decorar el passadís).
Les fulles estan decorades amb retoladors blancs. Els colors de fons són naturals.
Un consell: plastifiqueu-les una vegada pintades per tal que quedin planes i no perdin gaire color.
2.- SERACIONS AMB IMATGES DE BOLETS.
L'objectiu és confegir una seriació a partir d'imatges donades per tal de dibuixar-la una vegada la tenim acabada.
3.- TREBALLEM LA MEMÒRIA!
4.- RECULL DE DITES DE TARDOR. En acabar la tongada de racons, s'enquadernen totes i es fa un mini llibre que queda a la biblioteca d'aula.
5.- TREBALLEM LA LECTURA I ELS POEMES. Cadascú ha de llegir els poemes de tardor que s'ofereixen i copiar aquell que més li agrada.
6.- ATENCIÓ VISUAL: Imatges plastificades on han de buscar dibuixos concrets tot encerclant-los. Es treballa així l'atenció visual però també la lectura ja que han de llegir l'objecte a encerclar.
Un consell: Si les imatges estan plastificades es poden encerclar en retoladors i després esborrar-les amb tovalloletes humides per reulitzar-les.
El curs passat els vam anar adaptant a les intel·ligències múltiples per tal que els aprenentatges arribin a tots des de diferents vies.
AQUÍ US DEIXO UN RECULL DE FOTOS I PETITA EXPLICACIÓ DE LA PRIMERA TONGADA DE RACONS D'AQUEST CURS:
1.- PINTEM FULLES DE TARDOR (més endavant les utilitzarem per a fer un mòvil i decorar el passadís).
Les fulles estan decorades amb retoladors blancs. Els colors de fons són naturals.
Un consell: plastifiqueu-les una vegada pintades per tal que quedin planes i no perdin gaire color.
2.- SERACIONS AMB IMATGES DE BOLETS.
L'objectiu és confegir una seriació a partir d'imatges donades per tal de dibuixar-la una vegada la tenim acabada.
3.- TREBALLEM LA MEMÒRIA!
4.- RECULL DE DITES DE TARDOR. En acabar la tongada de racons, s'enquadernen totes i es fa un mini llibre que queda a la biblioteca d'aula.
5.- TREBALLEM LA LECTURA I ELS POEMES. Cadascú ha de llegir els poemes de tardor que s'ofereixen i copiar aquell que més li agrada.
6.- ATENCIÓ VISUAL: Imatges plastificades on han de buscar dibuixos concrets tot encerclant-los. Es treballa així l'atenció visual però també la lectura ja que han de llegir l'objecte a encerclar.
Un consell: Si les imatges estan plastificades es poden encerclar en retoladors i després esborrar-les amb tovalloletes humides per reulitzar-les.
Mentres treballen, posem de fons música i imatges relacionades amb la TARDOR per tal de treballar també la intel·ligència musical.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada