dilluns, 22 d’octubre del 2012

HALLOWEEN: TITELLES DE DIT


Aprofitant que s'apropa la nit més TERRORÍFICA de l'any... els hi he preparat una sorpreseta als meus peques: TITELLES DE DIT... 



ESGARRIFOSSES!!! 










Els hi ha encantat la sorpresa i han estat una bona estona jugant, creant, imaginant...




La nostra inspiració... unes galetes que ens van portar els tiets... La meva cunyada és una pastissera excel·lent. Mireu la seva creativitat culinària:





Per tal de no perdre cap personatge, hem fet aquesta caixa també terrorífica!


Una bona manera de perdre la por als monstres... és jugant amb ells. No creieu?

Bona setmana a tothom!

6 comentaris:

  1. Olga: como ya te imaginarás estoy siempre alerta al mundo emocional de los peques, y sus novedades, y he llegado hasta aquí. Ya había visto tus cuentos en Pinterest, pero no me había detenido en tu blog. Estoy encantada de saber qué trabajas las emociones , pero no sé si también eres maestra o mamá, o ambas cosas. Estoy feliz de poder encontrar en mi camino de emociones adultos que se implican por el desarrollo emocional de nuestros peques y no tan peques....
    beset fort
    Silvina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yo tambièn me alegro de tenerte por aquí! También sigo tu blog siempre que puedo. Está repleto de recursos sobre las emociones!!!! La verdad es que aun me falta mucho por aprender sobre el trabajo de las emociones pero eso no me impide trabajarlas tanto en el aula como en casa y, sobre todo, aprendo de los peques. Ellos si que saben de emociones en estado puro!!!!
      Un abrazo y gracias por el comentario.

      Elimina
  2. Olga estàs feta tota una artista !!!!!
    Quins titelles de dit més xulos, m'encanten, em sembla que et faré una comanda jejejejejjeje
    Els teus fills segur que estaven encantats amb aquest magnífic regal!!!!!!
    GENIALS !!!!!!
    Petonets guapa !!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja! Igual em fas la primera comanda i m'engresco a muntar una botigueta al bloc! jejeje M'aniria "estupendo" per sortir de la crisi!!!
      Ja he vist el teu missatge de l'entrada de les fulles. Igual va ser el meu bloc que es va tornar boig. Em va fer alguna cosa rara aquell dia.
      Petonets i em passo aviat pel teu raconet.

      Elimina
  3. Quins titelles més divertits! Quina sort tenen els teus nens de tenir una artistassa com a mare.
    Petonets!!

    ResponElimina
  4. I tant!!! Són super simpàtics Olga!!! Fantàstica la feina que fas... Petons terrorífics. :) Muak.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...