dissabte, 21 de gener del 2012

APRENENT A COSIR A MÀQUINA.

Aquest matí de dissabte ha estat ben profitós. Per fi he fet una de les coses que més ganes tenia: 
HE ANAT A UN CURSET PER APRENDRE A COSIR A MÀQUINA!

Han sigut 4 hores intensives que m'han passat volant!
La veritat és que no he cosit mai ni a mà ni a màquina però des de fa algun temps és un tema que em motiva molt.

Aquí us deixo algunes fotos del matí creatiu:









Ha sigut un curs molt pràctic i el tracte ha estat fantàstic.
Per finalitzar el curs hem fet un cor decoratiu:




Algunes de les creacions que ara us presento no les hem fet al curs però si en altres cursets que proposa la botiga:


Si viviu a prop de Terrassa i esteu interessats, la botiga es diu SINGER i està en ple casc antic de Terrassa, al carrer Gavatxos, 21
El telèfon per si us animeu: 93 788 57 14

2 comentaris:

  1. Que xulo! Veus, ara ja saps cosir. Ja no tens excusa per no fer vores, cosir botons,... Jaja! A mi m'avorreix molt cosir, però fer coses decoratives ja està més bé.
    Petonets!

    ResponElimina
  2. Però si he cosit una cremallera i tot! LA MEVA PRIMERA CREMALLERA!!!!
    M'ho he passat pipa. A més, ja tinc mil i una idees per fer. Ara només em falta la màquina! Petonet també per a tu, Lluna.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...