diumenge, 10 de febrer del 2013

FEM UNA CIUTAT BASURILLA!

Els meus peques fan la col·lecció dels basurillas, uns ninotets que no sé si els hi agraden més a ells o a mi! 
Són aquests: 



Són molt petitons i sempre volten per casa així que hem decidit fer una capsa per guardar-los però també que ens serveixi per jugar.

Hem aprofitat una capsa de vins que ens van regalar al Nadal!


Hem folrat el fons amb goma eva però abans l'hem decorat:



I ens ha quedat així de xula:




Després d'una estoneta jugant... hem passat a decorar la tapa. A veure si us agrada!





Ja tenim la nostra capsa acabada i ara estan jugant sense parar.  


Bona setmana a tothom!  :O)

9 comentaris:

  1. Maquissim Olga!! molt bona idea.. no coneixía els basurilles però em semblen molt divertits! com ha anat carnestoltes? un petó maca!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. MB guapa! Ja he vist la teva peque disfressada! Està guapíssima!
      Una abraçada de les grans.

      Elimina
  2. Fantàstica la ciutat m'ha encantat, com tot el que fas. Llàstima que no pugui seguir dia a dia les vostres publicacions...aix! Ja veig que ja has recollit el regalet eh? Què bé que t'hagi agradat. Me n'alegro moltíssim. Petons i abraçades!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oh! I tant! Un regalet no es pot fer esperar!!! Una abraçada, JOel! Et trobem a faltar però sé que és per una bona causa!

      Elimina
  3. Genial Olga, tu sempre carregada de bones idees !!!!
    Per cert els basurillas molt graciosos jejjjejejee no els coneixia !!!!
    Petonets guapa i molt bona setmana !!!!
    MUAK

    ResponElimina
  4. Hola guapi torno a ser jo jejjejejejej
    Si passes pel meu bloc i trobaràs una monada de regalet jejejee
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies reina! El passo a buscar però ja!!! Muaaaak!

      Elimina
  5. Hola Olga!!!
    Molt original la teva idea, això de navegar per la xarxa i visitar els magnífics blocs que hi ha representa una constant troballa de tresors com el teu, gràcies.
    Si passes pel meu bloc trobaràs un regalet per tu.
    Una abraçada
    Anna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per les teves paraules, Anna!!! M'han encantat! Ja he passat a recollir el regalet i demà mateix el comparteixo. Muak!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...